flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Шановні громадяни!

03 липня 2020, 11:39

З метою запобігання поширенню гострих респіраторних захворювань та коронавірусу COVID-19, на виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» прийом позовних заяв, клопотань, заяв у справах та інших звернень у Хмельницькому окружному адміністративному суді нарочно не здійснюється.

Нагадуємо, що подати до суду необхідні документи можна за допомогою поштового зв’язку. Альтернативними способами для подачі документів до суду, крім надсилання їх поштою є:

- направлення документів на офіційну електронну адресу суду (inbox@adm.km.court.gov.ua);

- направлення документів засобами підсистеми «Електронний суд» (https://cabinet.court.gov.ua/login).

Згідно з частиною 2 статті 160 КАС України адміністративний позов подається у письмовій формі. Закон України «Про електронні довірчі послуги», вказує, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора. Таким чином, направлення позовної заяви електронною поштою має відповідати нормам статтей 160-161 КАС України, з обов’язковим накладенням електронного цифрового підпису на електронному документі. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - електронний цифровий підпис у форматі, що забезпечує можливість встановлення дійсності підпису.

Таким чином, позовні заяви, які направляються на електронну пошту Хмельницького окружного адміністративного суду повинні містити електронно-цифровий підпис, оскільки наявність ЕЦП на електронному документі дає змогу ідентифікувати особу відправника.

Звертаємо Вашу увагу, що окрім пошти та електронної пошти подати позовні заяви та інші документи до Хмельницького окружного адміністративного суду можна через підсистему «Електронний суд». «Електронний суд» - це зручний спосіб подачі документів, який має на меті забезпечення швидкого і зручного доступу громадян до інформації про рух судової справи, обмін процесуальними документами між судом та учасниками судового процесу, а також оперативність та зручність.

Для того, щоб стати користувачем «Електронного суду» (https://cabinet.court.gov.ua/login) особі необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП), за допомогою якого здійснюється авторизація. Після реєстрації в Електронному суді, користувач отримує доступ до електронного кабінету. Зареєстровані користувачі, учасники судового процесу через «Електронний суд» можуть надсилати до суду документи, у тому числі позовні заяви, відзиви, клопотання в електронному форматі, відслідковувати рух та стан розгляду документа в суді.

Просимо звернути увагу на зазначені вище способи подачі документів до суду та принагідно акцентуємо, що документи, надіслані до суду електронною поштою або через  «Електронний суд» повинні містити накладений електронно-цифровий підпис.